Paki jälgimine
Peale tellimuse kinnitamist ja pakisildi vormistamist saadame teile jälgimiskoodi 2–5 tööpäeva jooksul. Kood näeb välja umbes selline: JJFI63444910007718047.
Saadetise jälgimiseks:
- Külastage Itella saadetise jälgimise lehte: Itella jälgimine
- Kopeerige saadud jälgimiskood
- Lisage see lahtrisse “Kus on minu saadetis?” ja vajutage otsingunuppu “Leia saadetis”.
Nii saate reaalajas infot oma paki asukoha kohta! 🚀
https://www.smartposti.ee/pakkide-kattesaamine/saadetise-jalgimine
KKK – Kohaletoimetamine
Viimati uuendatud: 05/03/2025
1. Kui kaua võtab kohaletoimetamine aega?
Tavaline tarneaeg on 5–15 tööpäeva alates tellimuse kinnitamisest. Tarneaeg võib pikeneda pühadeperioodil, suurenenud tellimuste hulga korral või tolliprotseduuridest tingituna.
2. Milliseid kohaletoimetamise meetodeid pakute?
- Kullerteenus – Suuremad ja mahukamad tooted toimetatakse otse Teie ukseni. Kasutame tuntud logistikafirmasid nagu Itella, DHL, DPD ja UPS.
- Pakiautomaat – Väiksemad saadetised saadetakse valitud pakiautomaati. Saate SMS-i või e-kirja, kui pakk on kohal.
3. Kuidas saan oma paki teekonda jälgida?
Kui tellimus on välja saadetud, saadame teile jälgimiskoodi e-posti teel. Jälgimiskoodi abil saate paki staatust kontrollida logistikapartneri veebilehel.
Kui te pole jälgimiskoodi saanud 5 tööpäeva jooksul, võtke meiega ühendust:
📩 E-post: hrelectronicsou@gmail.com
4. Kui palju maksab kohaletoimetamine?
Saatmiskulud arvutatakse automaatselt kassas ja sõltuvad:
- Tellimuse kaalust ja suurusest
- Valitud tarneviisist
- Sihtkohast (Eesti või muu EL riik)
Täpsed saatmiskulud kuvatakse ostukorvis enne tellimuse kinnitamist.
5. Kas ma pean maksma täiendavaid makse või tollitasusid?
EL-i piires tellides täiendavad tollimaksud ei rakendu. Kui tellite väljaspoolt EL-i, võib Teie riigi toll kehtestada lisatasusid, mida OstuTurg.ee ei kata.
6. Mida teha, kui mu pakk ei ole kohale jõudnud?
- Kontrollige jälgimiskoodi staatust.
- Kui tarne viibib üle 5 tööpäeva eeldatavast ajast, võtke ühendust meie klienditoega:
📩 E-post: hrelectronicsou@gmail.com
📞 Telefon: +372 5691 4158
7. Mida teha, kui saadetis on kahjustatud või puuduva kaubaga?
- Tehke fotod kahjustatud pakist ja tootest.
- Teavitage meid probleemist hiljemalt 48 tunni jooksul pärast paki kättesaamist.
- Klienditeenindus juhendab edasisi samme.
8. Mis juhtub, kui minu pakk tagastatakse saatjale?
Pakk võib tagastuda, kui:
- Ostja ei olnud kättesaadav kullerile.
- Pakk jäi pakiautomaati liiga kauaks ja saadeti tagasi.
- Aadress oli valesti sisestatud.
Sellisel juhul võib Müüja nõuda lisakulu paki uuesti saatmiseks. Kui Ostja ei soovi uut saatmist, tagastame ainult kauba maksumuse, mitte esialgseid saatmiskulusid.
9. Kas kohaletoimetamise aeg võib erandjuhtudel pikeneda?
Jah, tarne võib võtta kauem pühade, suuremate kampaaniate või vääramatu jõu (force majeure) tingimustes, nagu streigid, loodusõnnetused või tolliprobleemid.
10. Kuidas saan rohkem infot oma tellimuse kohta?
Kui Teil on lisaküsimusi, võtke meiega ühendust:
📩 E-post: hrelectronicsou@gmail.com
📞 Telefon: +372 5691 4158
🕒 Klienditugi: E–R 09:00–17:00